Hledáme nové majitele našich poboček ve všech krajích ČR
- Celá ČR
- EVROPA realitní kancelář
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno, 602 00 |
Firma | Diecézní charita Brno |
Kategorie | Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka |
Min. vzdělání | Vysokoškolské / universitní |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2) |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci vydrží i několik desítek let.
Pracujete rádi s čísly, ale nechcete jen počítat zisky akcionářů? Oceníte smysluplnost své práce před vysokým finančním ohodnocením? Zajímá vás, kolik v dnešní době stojí pomoc potřebným? Přidejte se k nám a pomozte nám ji efektivně řídit.
Naší hlavní činností je pomoc těm, kteří si pomoci nemohou nebo neumí. Nabízíme širokou škálu sociálních i zdravotních služeb. Hledáme ekonoma, který dokáže pojmout složitost ekonomiky velké neziskové organizace, který umí čísla interpretovat a přetavit je ve správná rozhodnutí, který zvládne uřídit miliardový rozpočet. Hledáme ekonoma s velkým E.
Složitost financování neziskové organizace klade velké požadavky na logické uvažování a schopnost se na čísla podívat „z vrchu“. Je potřeba mít ekonomický nadhled, a zároveň se někdy umět ponořit pod povrch a pochopit věc do hloubky. Proto vyžadujeme zkušenost na pozici ekonoma ve velké organizaci nebo v neziskovce, protože systém financování je u nás opravdu jiný.
Zároveň se jedná o manažerskou pozici – ekonom řídí účetní oddělení, projektové, mzdové a je součástí ekonomických rozhodování v organizaci. Takže to rozhodně není jen o číslech, ale též o práci s lidmi. Je pravou rukou vedení v ekonomicko-manažerských otázkách.
Ideální nový kolega či kolegyně je ten, kdo je pečlivý a přesný v číslech a zároveň vstřícný a týmový v charakteru. Každý náš kolega má v sobě kus obětavosti a snahu o pozitivní pohled na věc. Díky tomu se nám daří služby poskytovat kvalitně a v co největší možné míře.
Dokážeme toho hodně naučit a jsme přesvědčeni, že spoustu nových věcí se u nás naučí i ten nejostřílenější ekonom. Nicméně předpokládáme, že by náš nový kolega či kolegyně měli mít přehled o účetnictví a chápání účetních souvislostí, ideálně v prostředí neziskových organizací. Vítáme zkušenosti s tvorbou komplexních rozpočtů.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?
Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
Pokud cítíte potřebu změnit zaměstnání a chcete začít od začátku, nebo naopak prohloubit svou odbornou způsobilost, právě pro vás jsou vhodné rekvalifikační kurzy. Vysvětlíme si, kdo se může na rekvalifikační kurz přihlásit, jak dlouho trvá, kdo jej zaplatí. Nechybí přehled nejžádanějších rekvalifikačních kurzů.
Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.
V tomto článku týkajícím se pracovní smlouvy se podíváme na nezbytné a obvyklé náležitosti pracovní smlouvy. Vysvětlíme si rozdíly mezi pracovní smlouvou na dobu neurčitou a pracovní smlouvou na dobu určitou; zjistíme, co se stane na konci doby určité. Nechybí ani pracovní smlouva ke stažení.
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje